Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ EMAIL ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
Υπουργός Πολιτισμού: Μ. Λιάπης, Γραφείο: Βησσαρίωνος 3, 10672, Αθήνα, τηλ.: 2103614828, 2103645939, φαξ: 2103638101, liapis@parliament.gr
Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ: Γραφείο: Βεντήρη 1, Αθήνα 11428, τηλ.: 2107253978
ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
σας απευθύνω έκκληση ώστε να μην συναινέσετε στον αποχαρακτηρισμό του κτιρίου - μνημείου της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου 17 ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την κατεδάφισή του.
Γνωρίζετε ότι η ψηφοφορία των προσώπων στην κοινή συνεδρίαση του ΚΑΣ και του ΚΣΝΜ ήταν 12-12 και ότι πλέον το μεγαλύτερο βάρος για τη σωτηρία του σημαντικού αυτού μνημείου πέφτει στα χέρια σας.
Με εκτίμηση,
Ονοματεπώνυμο
Ιδιότητα
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΑΣ ΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ
ADD YOUR NAME TO THE COMMENT AS A SIGNATURE FOR THE SALVATION OF THE BUILDING
*Στην είσοδο του κτηρίου συλλέγονται υπογραφές
**Όσοι φορείς, σύλλογοι ή και ιδιότες ενδιαφέρονται να συλλέξουν υπογραφές στείλτε μας e-mail στο areopagitou17@gmail.com ώστε να σας προμηθεύσουμε με βιβλία υπογραφών
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
74 σχόλια:
Παρακαλούμε, προσθέστε το όνοματεπώνυμό σας και την ιδιότητά σας ως υπογραφή για τη σωτηρία του κτιρίου.
Προαιρετικά μπορείτε να μας στείλετε το email σας στο areopagitou17@gmail.com.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ email στο
areopagitou17@gmail.com
ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟ
Αγγελική Τωμαδάκη, Διακοσμήτρια
Παναγιώτης Καρτσάνης, Ιδ. Υπάλληλος
Τσίμπικα Ανεζούλα
Φοιτήτρια Παιδαγωγικού τμήματος Καποδοστριακού Πανεπιστημίού Αθηνών
Δημήτρης Ιωάννου
Εικαστικός καλλιτέχνης
Τελικα φαινεται ποτε δεν θα μαθουμε ποιοι ειναι οι ιδιοκτητες του εν λογω ακινητου, ποτε αγορασαν, ποσοι απο τους διαμαρτυρομενους ειναι γνωστοι τους.
Απλά πηγαίνετε στην ανακοίνωση κατοίκων της 4ης Ιουλίου.
Παρακαλούμε όχι άλλα σχόλια σε αυτή τη στήλη που προορίζεται μόνο για υπογραφές συμπαράστασης.
ΓΡΥΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Κώστας Παπαβασιλείου, Χημικός
Μακρή Μαρία Κατερίνα
Υπεύθυνη Οργάνωσης Αρχιτεκτονικού Γραφείου
Στέφανος Κατσάρας, Ψυχολόγος Msc
Eιδα την ειδηση σε αλλο ιστολογιο.
Παραξενευτηκα οταν ειδα οτι τελειωνε με τις λεξεις : photo click.
Μηπως εισαι καποιος βλαμμενος αγγλος?.. Βλαχος? .. Αλβανος?
Θα μας εξηγησετε σε τι βασιζεται το πενιχρο σε σημασια συγκριτικα με την Ελληνικη γλωσσα ενδιαφερον σας για ενα κτηριο?
Χωριατακια, μορφωθειτε πρωτα και μετα καντε εκκλησεις για κτηρια.
Παρακαλούμε ΜΗΝ κάνετε σχόλια εδώ, φαίνεται ότι υπάρχει κάποιος ανώνυμος που επιμένει.
Όλοι εσείς που προσθέτετε την συμπαράστασή σας επώνυμα, ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ κάθε ανώνυμο σχόλιο.
Πολιτισμικός στρουθοκαμηλισμός...
Ο κύριος Ρουσέας, με το γραφείο του στο υπό κατεδάφιση κτίριο 17 της Αρεοπαγίτου..., έχει κινήσει γη και ουρανό, μετά συναδελφικών επαίνων, υποστηρίζοντας την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του συγκεκριμένου κτιρίου.
Όμως ως αρχιτέκτων μου θυμίζει κάποιους συναδέλφους του, πριν μερικά χρόνια, που ωρύονταν κατά των διαθέσεων του κυρίου Βωβού, ότι θα τσιμεντοποιήσει τάχα το κτήμα Θών στους Αμπελοκήπους, ενω όπως αποκαλύφθηκε εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα των ιδιοκτητών, τα άθλια παραπήγματα των οποίων φτιασιδώθηκαν γοργά, ώστε να παραμείνουν στον χώρο που προορίζονταν, όπως έλεγαν, για πάρκο πρασίνου...
Η εκεί επιδειχθείσα υποκρισία και ανακολουθία επαναλαμβάνεται με διαφορετικό σενάριο στην Αρεοπαγίτου.
Η τρέχουσα λογική του παραλόγου εστίασε στην σωτηρία των δυο πολυκατοικιών του 1930 που ξαφνικά έγιναν περιώνυμες, ιδιαίτερα η 17, χάριν στην ένταξή της στα μνημεία της Ελληνικής Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς απο τον 19ο μέχρι τα τέλη του 20ου Αιώνα.
Οι αναφερόμενες πολυκατοικίες βέβαια ελάχιστα αφορούν την Ελληνική Αρχιτεκτονική Κληρονομιά με την Ελληνοπρέπειά τους να συμπυκνώνεται σε στοιχεία ενός εγκαταλελειμμένου μεσοπολεμικού κλασικισμού, επηρεασμένου απο πολυποίκιλα ευρωπαϊκά και άλλα ξένα στοιχεία.
Η σημερινή Αθήνα ελάχιστα έχει ανάγκη την αναμασημένη τροφή των γερμανών ή των γερμανομαθών Ελλήνων αρχιτεκτόνων, που στην εποχή τους, στερούμενοι άλλων προτύπων, μετρήθηκαν με τους αρχαίους και ήλθαν θλιβερά υποδεέστεροι ως αντιγραφείς.
Οταν δε το αναμάσημα συνοδεύεται απο έπαρση στηριγμένη σε κάποια αυθαίρετη κατηγοριοποίηση στα μνημεία της Ελληνικής Κληρονομιάς, τότε το «άλογο» θράσος αντικαθιστά την έλλογη σκέψη, τη βάση δηλαδή της γνώσης και της σοφίας.
Ο αναμασημένη τροφή των γερμανών αρχιτεκτόνων κάλυψε μία εποχή χωρίς λαμπρότητα που έγινε σημαντική χάριν στην παλιγγενεσία του ξεχασμένου Ελληνισμού. Ο ρόλος της υπήρξε σημαντικός αφού συνετέλεσε στην αναμόρφωση του Γραικού σε Έλληνα με ιστορική μνήμη και πολιτισμική τροφή αναγκαία για να αισθανθεί και πάλι αυτόβουλος Έλλην.
Έκτοτε, για λόγους που μόνο έντονη πολιτισμική καθυστέρηση υποδηλώνουν, οι Ελληνες αρχιτέκτονες πέρασαν ένα μεσαίωνα απραξίας παραδομένοι στην χυδαιότητα της φτηνής αντιπαροχής, κάτω απο ποικίλες και ανεδαφικές δικαιολογίες. Ο πολιτισμός πέρασε στην κουλτούρα της μπετονιέρας και του μικροεργολάβου χωρίς ντροπή για την αδυναμία του να διαβάζει σχέδια ξυλότυπων και να τα ακολουθεί.
Ο πολιτισμός του Πολιτικού Μηχανικού θριάμβεψε στον βαθμό που μπορούσε να αναπαραγάγει κακόγουστα αντίγραφα ξυλότυπων που κατέληγαν σε κατασκευές κατάλληλες περισσότερο για την στέγαση κατοικίδιων παρά ανθρώπων.
Η ντροπή δεν υπήρξε ποτέ στοιχείο αυτού του πολιτισμού που έκανε την Αθήνα την ποιο άχαρη πόλη της Ευρώπης.
Σήμερα, εντελώς ξαφνικά και με ελάχιστο έργο που να υποστηρίζει το έκδηλο θράσος, οι απανταχού Ελληνες αρχιτέκτονες εμφανίζονται ως μαχητικοί υπερασπιστές του νεοκλασικισμού...
Μόνο που αυτή τη φορά εστίασαν σε λάθος αντικείμενο διότι το δημιούργημα της Αρεοπαγίτου 17 δεν είναι καθόλου Ελληνοκλασικό...
Χωρίς να αγνοείται η αξία του έργου στην άνυδρη αρχιτεκτονικά εποχή του, επισημαίνεται ο ψευδεπίγραφος κλασικισμός του, με τις παρείσακτες επιρροές, απόλυτα ξένες προς την διάφανη καθαρότητα των μνημείων του Βράχου της Ακρόπολης
Ακόμα όμως και αν επρόκειτο για κορυφαίο δείγμα της αρχιτεκτονικής του μεσοπολέμου, δεν θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο στη σχέση που επεδίωξαν οι αρχιτέκτονες του νέου μουσείου της Ακρόπολης με το έργο-εκφραστή του απόλυτου κάλλους, τον Παρθενώνα.
Επιπλέον, δεν έχει σημασία αν το 17 ή και το 19 κρύβουν μέρος ή καθόλου το υπέρλαμπρο μνημείο του πολιτισμού μας. Σημασία έχει οτι το προσβάλουν με τα αναιδή νώτα τους.
Στο παρελθόν, μία τέτοια προσβολή στα μνημεία ήταν αιτία πολέμου και οπωσδήποτε ανείπωτης αναταραχής.
Σήμερα λειτουργούμε πολιτισμένα, κυριαρχούμε στα ένστικτά μας, συζητούμε με ανοχή και υποτίθεται ότι αποφασίζουμε λογικά...
Εάν είναι πράγματι έτσι, τότε η ετυμηγορία μας θα αδικούσε και το πλέον έξοχο απο τα έργα του Τσίλλερ. Για τον κύριο Κουρεμένο δεν είναι δυνατόν να γίνεται λόγος...
Εάν μάλιστα η ανάσυρση του ονόματος του ομολογουμένως διακεκριμένου Έλληνα αρχιτέκτονα είναι προσχηματική, όπως φαίνεται πιθανότερο, τότε οι σκιές της αμφιβολίας υπάρχει κίνδυνος να εξελιχθούν σε στοιχεία αποκάλυψης για τους υποστηρικτές αυτής της πραγματικά αλλόκοτης θέσης που θέλει τα κτίρια να παραμένουν.
Βασίλης Πινιατώρος
Αγρον. - Τοπογράφος Μηχανικός
- Ελπίζω τα δύο κτίρια να μην έχουν την τύχη του Μαραθώνα μετά την επέλαση των ολυμπιακών έργων...
Νανά Τσούμα δημοσιογράφος
Χωρίς να είμαι γνώστης του θέματος της κατεδάφισης των ακινήτων σε σχέση με το νέοι μουσείο της ακρόπολης, θεωρώ ότι αυτή είναι επιβεβλημένη !!! Βρέθηκα τυχαία στον χώρο του νέου μουσείου και παραθέτω τα κάτωθι θέματα προς συζήτηση.
- Η πίσω όψη των ακινήτων είναι μέτρια έως κακή.
- Πόσοι άραγε από αυτούς που υπογράφουν στο περίφημο βιβλίο την έχουν δει.
- Η οπτική επαφή προς την ακρόπολη δεν κόπτεται από το εστιατόριο του μουσείου, αλλά από σχεδόν οποιοδήποτε μέρος του.
- Κυριολεκτικά από την πρώτη περιήγηση στην “πλατεία” του μουσείου, οι ακάλυπτοι των κτιρίων δεν δείχνουν απλά άσχημοι στο μάτι αλλά και τελείως παράταιροι.
- Πράγματι η αρχιτεκτονική του μουσείου, δεν δένει με την περιβάλλουσα αρχιτεκτονική. Πρόκειται για ένα έργο σύγχρονής αρχιτεκτονικής τέχνης που δείχνει ότι θα μείνει κοντά μας για χίλια χρόνια. Ναι υπάρχουν τα νεοκλασικά αλλά πιστέψτε με στα πενήντα μέτρα υπάρχουν και δεκάδες πολυκατοικίες του εξήντα, οπότε ουσιαστικά δεν μπορούμε για περιβάλλον που θα μπορούσε να δέση αρμονικά !!!
- Μακάρι στις φωτογραφίες των νεοκλασικών, που σχολιάζει το “αγριεμένο” πλήθος, να υπήρχαν και φωτογραφίες των πίσω όψεων ως έχουν !!!
- Συμφωνώ με την άποψη, ότι οι προσόψεις των κτιρίων πρέπει να διατηρηθούν και να μεταφερθούν.
Δεν έχω γνώσεις περί αρχιτεκτονικής, είμαι απλά ένας επισκέπτης του χώρου και ένοιωσα την ανάγκη να εκφέρω την γνώμη μου.
ΚΟΥΦΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Σία Κοσιώνη, δημοσιογράφος
Μα ακόμα γίνεται λόγος για τις πίσω όψεις? όταν:
έχει προταθεί μία γρήγορη και ανώδυνη λύση με δενροφυτεύσεις σε επαφή με τις πίσω όψεις (βλέπε και φωτομοντάζ στο blog),
και ακόμα μπορεί να προταθεί οποιαδήποτε τύπου ανάπλαση των πίσω όψεων.
Το επιχείρημα για τις πίσω είναι λοιπόν αστήριχτο.
Η δεντροφύτευση δέν θα κάνει τα κτιρια αόρατα, ουτε δυνατή την θέαση της Ακρόπολης
Μπουλντόζα τώρα !!!!!!!
Μπάμπης Πετράς, Μεταπτυχιακός φοιτητής Ιστορικής Ανθρωπολογίας
ΝΑΙ στην "κατεδάφιση"...του Μουσείου όμως!
Για τη μνήμη παραθέτω τα ακόλουθα όπως αναφέρονταν σε παλαιότερη δημοσίευση του ΒΗΜΑΤΟΣ στις 16/7/2000.
..."Ομολογουμένως σαν θέση θα μπορούσε να είναι ιδανική στο κέντρο της Αθήνας, αν το οικόπεδο δεν είχε ορισμένες δουλείες, όπως το διατηρητέο κτίριο Βάιλερ στο κέντρο του. Ενα κτίσμα που υπήρξε μόνιμο αγκάθι στην εξεύρεση λύσεων για το κτίσιμο του Μουσείου. Το κτίριο όμως αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Πολύ προτού φθάσουμε στην κορύφωση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε σήμερα, το οικόπεδο έδειχνε ότι θα δημιουργούσε προβλήματα.
Βρίσκεται σε ένα γούπατο που πνίγεται στη ρύπανση λόγω της στάθμης του εδάφους αλλά και της μεγάλης κυκλοφορίας της λεωφόρου Αμαλίας, της οδού Χατζηχρήστου και επίσης της λεωφόρου Συγγρού, ενώ η θέση είναι υποβαθμισμένη κυρίως λόγω της ποιότητας των πολυκατοικιών που την περικυκλώνουν. Στο πρόβλημα ρύπανσης ας προστεθεί και το ότι από την αρχή ήταν γνωστό πως το οικόπεδο δεν ήταν ελεύθερο. Στο ίδιο οικόπεδο υπάρχει ακόμη ένα διατηρητέο νεοκλασικό κτίριο στη βορειοανατολική γωνία του οικοπέδου (Δ. Αρεοπαγίτου και Μητσαίων) και τρεις κηρυγμένες διατηρητέες πολυκατοικίες επί της Αρεοπαγίτου.
Σοβαρότατο μειονέκτημα είναι και η αδυναμία εξυπηρέτησης των κυκλοφοριακών αναγκών γύρω από το οικόπεδο Μακρυγιάννη. Δρόμοι πλάτους 12 μ. ή 15 μ. είναι αδιανόητο να περιβάλλουν ένα μουσείο που προβλέπεται και πρέπει να συγκεντρώνει βαριά κυκλοφορία, για να μην αναφερθούμε στην έλλειψη χώρου στάθμευσης όπου θα σταθμεύουν ταυτόχρονα δεκάδες πούλμαν, Ι.Χ. και ταξί. Και έπειτα πού θα πηγαίνουν οι εξατμίσεις των ρυπογόνων αυτών μέσων; Και αν εξασφαλισθεί η προστασία των αρχαίων που θα εκτεθούν μέσα στο
Μουσείο, τι θα απογίνουν τα εν υπαίθρω αρχαία, η ίδια η Ακρόπολη, το Θέατρο Διονύσου κτλ.;"...
"Είναι φανερό ότι με τη λύση Μακρυγιάννη... οδηγούμαστε σε ένα ασφυκτικό αδιέξοδο".
Δυστυχώς κάποιοι δεν άκουγαν τότε..
Τωμαδάκη, Αρχιτέκτων εσωτ. χωρων, March.
Μυρτώ Τούμπα - μουσικός
Mυρτώ Τούμπα - μουσικός
Δημητρης Μπελλος, Πολιτικος Μηχανικος
ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ/
ΣΠΥΔΑΣΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
The destruction of these two buildings would represent a violation of a previous legal commitment (allowing the museum to be built taller, in return for preserving the buildings), as well as the loss of a fine example of Art Deco architecture from a city not normally associated with this important global architectural style. Please don't let commercial pressure for a view of the Acropolis from a terrace restaurant force the demolition of a different architectural treasure!
ΡΙΣΚΑ ΕΛΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
αλεξανδρα κουρουκλη - γραφιστρια
October 16, 2007
H.E. Michalis Liapis
Minister of Culture of the Hellenic Republic
Athens
Dear Mr. Minister:
We the members of the Hellenic-American Democratic Association (www.helada.org) respectfully request your reconsideration of the decision to demolish two architecturally important buildings on Dionysiou Areopagitou Street in order to improve the sight lines of the new Acropolis Museum.
These two buildings are an important part of the landscape as well as rare examples of quality architecture in Athens. The Museum project went forward on the basis of agreement with key stakeholders that these buildings would be preserved. Your signature on the demolition order sends a very negative message to the entire cultural world about the intentions of the Greek government with respect to its obligations in the cultural sphere.
Please exercise your leadership to protect this surviving piece of Athens’ cultural heritage.
Sincerely, (17 signatures)
Πετρούλα Σεπετά, Αρχιτέκτων Μηχανικός
μαρια μουσχουρα, πολ μηχ
Να παραμείνουν οι οικοδομές στις θέσεις τους, όπως έμειναν για σχεδόν ένα αιώνα.
(βλ. την αναφορά μου για το θέμα στο blog)
ΝΙΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Πολιτικός Μηχανικός-Master GIS,
Ε.Μ.Π.
Βασίλης Κάσσιος
Διεθνολόγος
Συνυπογράφω
Βασίλης Γουλανδρής
Σύμβουλος Στρατηγικής Επιχειρήσεων
Όλγα Μήτση
Marketing Consultant
Νικόλας Χιωτέλλης, Ιδιωτικός Υπάλληλος
Μάνος Μακράκης - Επικοινωνίες
πήγα πρόσφατα στην Σεβίλλη... όπως και σε τόσες άλλες ευρωπαϊκές πολεις που έχω επισκεφτεί... μια σκέψη πάντα πικρή... Πόσο όμρφη θα ήταν η αθήνα αν διατηρούσε την εικόνα που ελάχιστα κτίρια πια μας θυμίζουν... αυτή την εικόνα της παλιάς γραφικής μεσογειακής πόλης που μόνο σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες μπορούμε πια να χαρούμε... Σε όλες τις πόλεις που ένιωσα αυτό το συναίσθημα είδα το παλιό να συνύπάρχει με το καινούριο.. κάθε σοκάκι στο κέντρο της Σεβίλλης ήθελες να το αποθανατίσεις ... τόσο όμορφο ήταν με τα στενα δρομάκια τα παλιά κτίρια τον εσωτερικό διάκοσμο με κήπους και φυτά... και εμείς που τα εχουμε μετρημένα θέλουμε να τα γκρεμίσουμε για να βλέπουμε αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ κτίριο, ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ (μμμπρρρ είναι τρομαχτικο, παγωμένο και σκιερό) να επισκιάζει το φως, τον ήλιο, να σκοτώνει το παλιό αντί να το αναδεικνύει... Δεν έχει νόημα να το συζητάμε... είναι αστείο. Είμαστε μια αστεία και τραγική χώρα που ότι καλό έχουμε ζωντανό ακόμα μπροστά μας το αφανίζουμε... απλές σκέψεις μιας πληγωμένης ακόμα κατοίκου αυτής της πόλης και της γειτονιάς των Α. Πετραλώνων που παρακολουθεί άφωνη όσα ακούγονται και συμβαίνουν...
Φλέρυ Φωτιάδου
It makes no sense to sacrifice a piece of art and history for the sake of ... art and history. Enough has gone to the dogs! Preserve heritage!
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΑΝΤΙΕΡΑΣ,ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΔΗΜ.ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωνσταντίνος Πετρίδης
Τοπογράφος Μηχανικός Τ.Ε.
Χαρ. Τρικούπη 2 - Αλεξανδρούπολη
ΠΟΥΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕ
ΜΟΥΖΑΚΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Μια που ειστε τόσο ευαίσθητοι για τα κτήρια που γκρεμίζονται ή εγκαταλείπονται, να σας θυμίσω και τη συγκέντρωση υπογραφών για τη διάσωση των Ξενοδοχείων Ξενία. Νομίζω πως δεν είδα τις υπογραφές σας εκεί και οπωσδήποτε δεν είδα καμμία αναφορά στο blog σας. Αν κάνω λάθος συγχωρείστε με...
Ελενη Γαλαντη, Ιδ.Υπάλληλος
Το επιχείρημα για τη θέα από την καφετέρια ρίχνει το επίπεδο...
Επίσης αντιδεοντολογικό να ηγούνται της εκστρατείας εναντίον της κατεδάφισης οι ιδιοκτήτες των εν λόγω κτιρίων....
A monument in danger....! Ελαφρώς αμετροεπές σύντροφοι.
Stavroula Konidari, Volunteer Co-ordinator
Νίκη Καρρά, Φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ
Λινα Φλωρατου, Αρχιτεκτων
Σούμι Παπαδοπούλου, Ιδιωτική Υπάλληλος
Αρσένης Πολυμενόπουλος, Σκηνοθέτης
Για ακόμα μια φορά, το συμφέρον υπερνικάει κάθε νομικό εμπόδιο, συντάσσει και ακυρώνει νόμους και αποφάσεις μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα και τα δεδομένα προβλήματα ενός αρχιτεκτονικού διαγωνισμού αναδιαμορφώνονται μετά το πέρας του. Και αν πολλέσ φορές στην πόλη αυτή λέμε ότι η ανάπλαση μας πνίγει, βλέπει κανείς ότι ο όρος αυτός διαμορφώνεται κατά το συμφέρον.
Σταύρος Παπάζογλου
Αρχιτέκτων Ε.Μ.Π
Respecting the people who dedicated their lives to make this world a more beautiful place is the least that we can do.
Γασπαράκη Μαίρη, Γραφίστας
τεστ
τεστ
Χαϊμ Πολίτης
Μηχανολόγος Μηχανικός
Πάντως η κινητοποίηση είναι εντυπωσιακή...
Δεν δουλεύει κανείς από τους ιδιοκτήτες;
Οδυσσέας Γαληνός- Παπαρούνης
Φοιτητής Τμήματος Μεσογειακών
Πανεπιστημίου Αιγαίου
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού
Ιωάννης Ανδριόπουλος,Νομικός
Αναστασια Κτσαϊμάνη
μαθητρια α λυκειου
Μαρινα Κοτσαϊμάνη
δημ. υπαλληλος
Αρχιτεκτων
Κόρδατζη Βιολέτα
δημ.υπαλληλος
πολιτ.μηχανικος
Dimitris Koutoufaris foititis
Κλιάφα Μαρία,Φοιτήτρια
Κλιάφα Μαρία,φοιτήτρια
Δημοσίευση σχολίου